Pagina's

maandag 7 februari 2011

Nail art - Starry sky



En zoals beloofd is hier het eerste artikel uit de nail art marathon! Vandaag heb ik een simpele, maar zelfbedachte nail art creatie gemaakt. Ik was een beetje aan het experimenteren met nail art stickers, maar deze bleven niet goed zitten. En toen kwam dit er uit. Yay, let's check it out!



Beetje onduidelijke foto, huh ?  Just click here and see more !


Om te beginnen heb ik op elke vinger 1 laagje (!) van een donkerblauw lakje aangebracht. Dit is Just Rock It! van Essence Colour&Go. Toen deze was opgedroogd heb ik met mijn gouden striper van Lemax (te koop bij Mardymakeupshop) de sterretjes gemaakt.
Dit ging best makkelijk, al zijn ze niet allemaal even mooi.


Maar ik vond dit toch tamelijk saai. Daarom heb ik op mijn duim wat streepjes erbij gezet, zodat het een beetje een vallende ster leek (okee met heel veel verbeelding dan!)
Hiervoor heb ik mijn zilveren striper van Ados gebruikt.
Ik vind het er wel leuk uitzien, die gouden sterren op de blauwe achtergrond doen me heel erg aan een mooie zomernacht denken, als je de sterren goed kunt zien. Vandaar de naam starry sky ! :)


Hier zijn nog wat meer foto's van mijn creatie;

met flits


Zie je dat die donkerblauwe kleur bijna hetzelfde is als mijn spijkerbroek ? Toevallig hihi !



Dat was het artikeltje voor vandaag weer, een beetje kort maar morgen komt er een langere. Heeft iemand ideetjes voor een nail art creatie ? Laat het weten via de comments, anders krijgen jullie waarschijnlijk blokjes, stipjes, bloemetjes of aardbeitjes!

xxx Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...