Pagina's

zondag 13 februari 2011

Nail art - cutie kitty

Hi girls ! Vandaag heb ik natuurlijk weer een nail art artikeltje voor jullie. Deze keer is het een kleine creatie die ik maar op 1 nagel heb gedaan. Ik heb een katje (het moest hello kitty worden maar jullie kennen mijn nail art talent..) nagemaakt op mijn middelvinger, kijk maar even mee:





Eigenlijk moest het zo worden...



...Maar dat is niet helemaal gelukt. Sommige onderdelen gingen helemaal mis, en ik had geen strikjes voor op de oortjes. Daarom heb ik een paar tips voor jullie op een rijtje gezet zodat het jullie wél lukt

* Zorg dat de basislaag (roze) helemaal droog is voordat je de witte rand er op maakt. Anders krijg je een lichtroze randje en dat is niet de bedoeling.
* Gebruik een witte nagellak die dekt in 1 laagje en niet al te streperig is. Ik gebruikte de Stampy Polish (eigenlijk bedoeld voor konad, maar ik heb geen andere witte!) van Essence, maar dit ging niet helemaal goed. Hij droogde heel langzaam en was een beetje streperig. Ik weet dat het moeilijk is een goede witte nagellak te vinden, maar dit is wel heel belangrijk!
* Zorg dat je echt een striperkwastje en een satéprikker / dotting tool hebt. Met een nagellakkwastje gaan de kleine details gegarandeerd niet lukken.
* Maak de witte rand dik genoeg. Bij mij was hij te klein en is hello kitty op een klein stukje gepropt
* Oefen op een papiertje als je het lastig vindt, zo krijg je de techniek alvast een beetje onder de knie

Ondanks dat het geen Hello Kitty is geworden ziet het katje op mijn vinger er nog wel heel lief uit. Kijk maar!






Cuuuuuuuuute !

Zometeen komt er een DIY artikel online, en vandaag of morgen ook nog een nail art creatie. Jippie!

Love,

Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...