Pagina's

zaterdag 12 februari 2011

Konad 2Way Nail Art Pen

Hi girls! Vandaag komen er waarschijnlijk 2 nail art artikelen, eentje over mijn hello kitty nail art en een review. Weten jullie mijn shoplog van mijn Enchantra bestelling nog? Ik zal snel iets plaatsen over de coastal scents gelliner maar vandaag is de Konad 2Way Nail Art Pen aan de beurt. Ik heb hem gekocht in de kleur Pastel Green omdat ik al een zwarte en een witte striper heb. Maar omdat mijn witte tip painter van essence toch dikkig begint te worden denk ik dat ik snel een witte hiervan aanschaf.



Dit is een pen met twee verschillende kanten. Als je de hele dop er af draait komt er een striperkwastje tevoorschijn. Dit is een heel dun kwastje waarmee je makkelijk dunne lijntjes of details kunt maken. Nou ja, makkelijk.. in ieder geval gaat het hiermee een stuk beter dan met een nagellakkwastje of satéprikker.




Maar er is nog meer. Als je het dopje er af haalt zie je een ijzeren pennetje. Huh?
Hiermee kun je heel makkelijk (ja, nu echt!) stipjes maken. Als je in de pen knijpt komt het er uit dus let op met doseren. Maar na een heel klein beetje oefenen heb je het zo onder de knie en kun je grote en kleine dots maken.




Nu weten jullie wat de 2Way Nail Art Pen is, maar werkt hij ook goed? Let's see!
Ik heb een paar streepjes en stipjes op een klein blaadje gezet. Dunner dan het onderste streepje krijg je het denk ik niet, en ook de meeste stipjes zijn aan de kleine kant. Maar genoeg gepraat, kijk eerst maar even naar deze foto;



Natuurlijk heb ik het ook op mijn nagels uitgeprobeerd. Hier een heel simpel design met streepjes en stipjes. Aan de zijkanten staan de dikke strepen maar zoals je ziet heb ik ook een dunne gemaakt, in het midden.
Voor wie het misschien wil weten, de basislak is I Sea You van Catrice.



Zoals jullie zien kun je met deze pen heel makkelijk streepjes en stipjes zetten, ik vind hem heel fijn! Het kwastje is lekker dun en ook de stipjes kun je heel precies maken. Verder is hij natuurlijk ook lekker goedkoop, de pen kost €3,95 bij Enchantra. Hij is te koop in 5 verschillende kleuren, namelijk black, white, pastel green, rose en violet pearl. Het is jammer dat hij alleen via internet te koop is, maar het vervelendste is dat er bij Enchantra (en op internet, helaas is deze pen niet zo bekend) nauwelijks swatches te vinden zijn. Ik heb hem dus op de gok gekozen. Gelukkig is de kleur leuk en de pen fijn. Whoehoe!

Er zit echter wel een groot nadeel aan, hij is heel onhygiënisch. Bij de stipjesmakerkant komt er zodra je de dop er af haalt al een bolletje nagellak op de pen, en deze blijft groeien. Dus als je klaar bent met je creatie komt er automatisch een nieuw stipje. En als je deze weg haalt komt hij weer opnieuw. En jullie snappen het wel, dat wordt vies. De nagellak blijft zitten en je krijgt het nooit meer zo schoon als in het begin.
Ook met de striper wordt het een kliederboel. Op de een of andere manier komt alle nagelak in de randjes terecht. Horrible!

Maar gelukkig is dit (tot nu toe) het enige nadeel wat ik heb kunnen vinden. Ik zal even alles voor jullie op een rijtje zetten.

Pluspunten
+  Het striperkwastje is lekker dun
+  Je kunt heel makkelijk en precies stipjes (en streepjes) zetten
+  De prijs, hij kost maar €3,95
+  Het zijn vooral pastelkleurtjes en die vind je niet zo snel bij goedkopere nail art stripers
+  Hij is gewoon heel fijn

Minpunten
-  De pen is alleen via internet te koop, dus voor meiden die niet online willen/mogen kopen is dat heel vervelend
-  Er komen ook verzendkosten bij, wel €4,95 bij Enchantra (pakketpost)
-  Het dopje wordt heel snel vies

Aanrader als je.. een fijne, niet te dure, nail art pen zoekt om streepjes en stipjes te maken
Niet kopen als je.. niet online wil/mag/kunt bestellen of heel veel last hebt van smetvrees.
Opnieuw kopen? Ja!


Ik denk dat dit wel duidelijk was, ik ben heel erg blij met mijn aankoop. Nail art wordt weer net iets makkelijker met deze pennen, al zou ik eigenlijk ook een witte moeten hebben. Maybe later...

V: Wat vinden jullie van deze nail art pen, zou je m kopen of niet?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...