Pagina's

zaterdag 8 januari 2011

Gosh Miss Minty



Al weken lang zat ik te dromen over deze nagellak.. Miss Minty van Gosh. Het is een mintgroene kleur die wel heel erg neigt naar lichtblauw. Voor mij echt perfect, behalve de prijs. Zoals jullie weten ben ik een echte budget-shopper en dan vind ik 7 euro voor een nagellakje toch best veel. Dus ik nam een besluit; ik wachtte tot er bij de Kruidvat een 1+1 gratis actie was en dan zou ik mijn slag slaan ! Ik wilde Gosh Holographic en natuurlijk Miss Minty.


En gelukkig zag ik laatst zo'n actie, yay ! Holographic was helaas uitverkocht, maar dit lakje heb ik wel kunnen bemachtigen, samen met een gouden exemplaar. En inderdaad, dit lakje is even geweldig als ik dacht!





Kijk maar even mee naar deze beauty.. 



Lees verder voor een review en natuurlijk meer foto's !



Ik vind dit lakje echt geweldig, de kleur is zo super mooi ! Op school kreeg ik ook heel vaak complimenten over mijn nagels toen ik dit lakje op had, en zelf kon ik er echt wel uren naar staren. Dit is dus echt meteen 1 van mijn favorieten. Over de kwaliteit van het lakje ben ik ook best wel te spreken en daarom heb ik een korte review geschreven. Maar kijk eerst mee naar nog wat foto's van miss minty:
















Dekking                          15/20
Gemiddeld denk ik 2 à 3 laagjes, al had ik er wel heel vaak 3 nodig om de deukjes in mijn nagels op te vullen

Droogtijd                        13/15
Hij droogt best wel snel, waardoor je ook snel je nagel moet lakken. Want als je 10 seconden wacht met gelijkmatig uitsmeren wordt het helemaal dik en streperig. De droogtijd is wel heel fijn bij het aanbrengen van meerdere laagjes. 

Houdbaarheid                14/15
Best wel goed ! Ik gebruikte de Quick dry & High shine top coat van Catrice, en na twee dagen kreeg ik op sommige nagels een klein beetje tipwear, maar hij chipt niet zo snel.

Prijs                                8/20
Ik vind het zelf best wel duur, 7 euro, maar met de 1+1 gratis actie was hij maar 3,50! Dit kan ik alleen niet meerekenen in mijn review, vandaar het lage aantal punten.

Verpakking                    13/15
Er zit 8 ml in het flesje, dat is toch wel gemiddeld. Het kwastje komt gelukkig tot onder in het potje, dus je kunt dit lakje helemaal opmaken (alhoewel, is het je wel eens gelukt een nagellak op te maken?)
Het kwastje is wel heel smal, hij had wel iets breder gemogen maar het werkt toch wel lekker zo.

Textuur                          14/15
De lak is best wel dun, maar droogt wel snel op waardoor het dikker wordt. Ik vond de textuur eigenlijk wel fijn, ik vind dun en vloeibaar beter werken dan dik en stroperig. Tijdens het aanbrengen was het wat streperig, maar dat trok heel snel weg. 

Totaal  77 punten

En dat betekent een 7,7


See you next time, 

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...