Pagina's

maandag 20 december 2010

MAX Nails Rose Red


Het eerste artikeltje uit de vakantie marathon is een review van een budget lakje van de Action. Het merk heet Max Nails en is te koop voor slechts 45 cent. Ik had al een lakje van Max Nails in bezit, in de kleur Soft Pink. Dit felroze lakje was van best goede kwaliteit en daarom besloot ik ook de rode lak Rose Red uit te proberen.



En dit is het resultaat ! Benieuwd naar de kwaliteit van deze budget nagellak?






Ik verwachtte niet zo veel van deze nagellak omdat ze slechts 45 cent per stuk kosten. Toch was het wel het proberen waard, en ik kocht ook meteen de base- en topcoat. Deze werken heel fijn, ze zijn lekker dun en zuinig en het kwastje is, net als die van de nagellak, prima.
Het lakje wat ik deze keer uittest is rood met een beetje oranje shimmer er in;



Ik was verrast door de dekking van deze nagellak, na 2 laagjes zat het perfect. Het kwastje werkte fijn, het was niet te breed maar ook niet smal, zodat het lakken redelijk netjes ging.
Zo ziet het lakje er uit met 2 laagjes;




Ik vind de foto's zo goed gelukt, hier komen er nog een paar;



met flits
 Op mijn middelvinger heb ik 1 laagje van de essence glitter top coat aangebracht, voor een feestelijk effect;


Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van rode nagellak, maar deze vond ik toch wel mooi. De lak bevat hele kleine glittertjes, vooral zichtbaar in het licht.
De houdbaarheid van de lak is gemiddeld, na een paar dagen heb ik geen chips maar wel veel tipwear;



Dat waren de foto's, hier een korte beoordeling voor dit lakje
Omdat er niet zo veel kleuren zijn trek ik van algemeen 3 punten af.

Verpakking 17/20
Prijs 10/10
Dekking 17/20
Quick dry 15/20
Long lasting 10/20
Algemeen 7/10

Totaal 76/100

Cijfer; 7,6  !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...