Pagina's

zondag 21 november 2010

Tag - Als ik..

Oh, ik ben zo erg ! Weer vergeten een paar foto's te maken van mijn nagels en eotd's zodat ik vandaag weer niets te plaatsen heb. Ik moet daar echt eens aan denken voor het donker is !

In plaats van een beauty artikeltje heb ik een tag overgenomen van Anisha/Meike 
Ik vond het een hele originele en superleuke tag !
Hier komt ie:

Als ik een maand was dan was ik mei
Als ik een dag was dan was ik zaterdag


Tumblr_lc5ad7xllz1qc0nzno1_500_large

Als ik een tijdstip was dan was ik 2 uur
Als ik een planeet was dan was ik pluto
Als ik een zeedier was dan was ik nemo
Als ik een richting was dan was ik oost
Als ik een meubelstuk was dan was ik een make-up tafel
Als ik een vloeistof was dan was ik rozenwater
Als ik een boom was dan was ik een kerstboom
Als ik een gereedschap was dan was ik een hamer
Als ik een bloem was dan was ik een roos


Wildworlds-m43_large


Als ik een weersoort was dan was ik zon
Als ik een muziekinstrument was dan was ik een piano
Als ik een gezichtsuitdrukking was dan was ik een chin
Als ik een kleur was dan was ik roze
Als ik een emotie was dan was ik blijdschap
Als ik een soort fruit was dan was ik een granaatappel
Als ik een geluid was dan was ik muziek
Als ik een element was dan was ik water
Als ik eten was dan was ik pizza
Als ik een auto was dan was ik een land rover
Als ik een plek was dan was ik London


Tumblr_lbvu87nxuu1qcpll8o1_500_large

Als ik een stof was dan was ik suède
Als ik een smaak was dan was ik zoet
Als ik een voorwerp was dan was ik nagellak
Als ik een lichaamsdeel was dan was ik ogen
Als ik een paar schoenen was dan was ik sneakers
Als ik een tv-serie was dan was ik desperate housewives
Als ik een liedje was dan was ik auburn - perfect two







Iedereen mag deze tag overnemen!




V: Btw, wat vinden jullie van de labels die ik nu bij berichten heb toegevoegd ? Je kunt nu heel makkelijk dingen opzoeken in mijn blog !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...